REKLAM ALANI
    Facebook Facebook Facebook Facebook

tTorrent Pro 1.0.1

Güncel Versiyon: 1.0.1 : Android gerektirir 2.1 ve yukarı Kategori: Araçlar V1.0.1 güncelleme: . Sabit birçok hata app kapatılması zorla . RSS beslemelerini otomatik eklenmesi düzeltildi Destek mıknatıs . beslemeleri bağlantıları Wifi yok artık yavaşlama, zaman ekran kapalı. Sabit bildirimleri önceden indirilmiş torrentler için görünmüyor. Yeni bildirim "Tamamlandı" için simge.





Genel Bakış:
Telefonunuzun veya tablet doğrudan büyük dosyaları indirin!

tTorrent bir bir bit torrent Android tabanlı cihazlar için (bittorrent) istemcisi.

***
Kullanıcı yorumları:

Her kuruş değerinde android için "Kolayca en iyi torrent istemcisi. Geliştirici Tebrikler! "

Android platformu için kullanılabilir "En iyi torrent prog. Onları epey bir test. "

Bu inanılmaz "Ben sadece sizi sarsan ve söylemek isterdim"! "Ben sadece bu başka bir şey için bulguyla nasıl iyi inanamıyorum! Teşekkür ediyoruz I love it! "

***
Özellikleri:
- Sınırsız İNDİR HIZ!
- birden fazla dosya ile sel tek dosya indirmek
- çoklu torrent indirme, kuyruk
- torrentler için arama
- Wifi sadece modu, Wifi veya WiMAX modu
- Yükleme / set seçenekleri İndirme hızı mümkün
- web tarayıcı entegrasyonu
- mıknatıs bağlantı desteği
- tracker'siz torrent (DHT) desteği
- RSS desteği (otomatik beslemeleri yayınlanan Torrentleri indirmek)
- UPnP ve NAT-PMP desteği
- IP filtreleme desteği
- Proxy desteği ( ÇORAP , HTTP)
- şifreleme
- Yerel Peer Discovery
- Torrentler oluşturulurken

At gmail.com ttorrent.android: Eğer sorunlar varsa veya hata bulduysanız, bir e-posta gönderiniz
ya da SSS okumak tTorrent ve bu çok sayfanın alt kısmında.

Eğer yardım etmek istiyorum sizin dilinizde, app çevirmek için, siz de katılabilirsiniz: tTorrent Translations - Crowdin.net

3D Magic Kft Tagsoft işbirliği ile tTorrent, Pro sürümünün resmi yayıncısıdır.

Bu ürün, OpenSSL tarafından geliştirilmiş yazılım içermektedir Projesi için
OpenSSL Toolkit ile kullanım. ( http://www.openssl.org/~~V )
Bu üründe Eric Young tarafından yazılan şifreli yazılım vardır
( eay@cryptsoft.com )

***
SSS

Eğer sorun varsa: HER ZAMAN KAZA RAPORLARI GÖNDER!

Şüphe durumunda ilk Lite sürümü deneyin!

S: Benim indirme hızı Lite sürümü olarak yavaştır. Nasıl geliyor?
A: Pro sürümünü yüklemeden önce Lite sürümü kaldırın ve cihazınızı yeniden başlatın. Ayarlarını değiştirmeye çalışın. Yükleme hızı artırmak, buna da indirme hızını artırabilir.
-
S: kuvvet yeniden var, benim cihazı vb bu saçmalıklar nedir yavaşlar?
A: Lite sürümünü kaldırın. Cache / Temp dosyalarını temizleyin.
Biz özel ROM'lar bakamam. . Başka bir işletim sistemi kullanın
-
S: Tüm torrentler bozulmuş. Ne halt?
A: çalışın indirmek bir hesapla oturum açmanız gereken bir tracker. Bu izleyiciyi hesabınıza giriş yapın ya da başka bir izci dosyaları indirebilirsiniz.
-
Soru: Bunu kullanmak için dışarıdan başka bir uygulama yüklemek gerekiyor?
A: içeriden arama yapabilmek için arama eklentisi Transdroid indirmeniz gerekir app. . Eğer indirmek istemiyorsanız, yine internet tarayıcınızın içinde torrentler için arayabilirsiniz
-
S: Neden arama "Provider Hatası" alıyorum?
A: belki, app ayarlarında arama sitesi değiştirmeyi deneyebilirsiniz gerçek torrent site kapalı. Eğer aradığınızı bulacaksınız!
-
S: Neden arama motoru için kendi izci ekleyemiyorum?
A: arama sorguları ile ilgili her izci için hiçbir evrensel çözüm yoktur. Bu, ayrı ayrı her izci için kodlanmış olması gerekir.
Sen arama motoru görmek ve bir izci birçok kişi tarafından isteniyorsa, biz ekleyeceğiz bunu istiyorum favori izci listesi ile bize ulaşabilirsiniz.
-
S: Neden can 't Bu ya Yani bulabilirsiniz?
A: Biz bilmiyoruz. İndirmek için biz hiç bir dosya var. Siz indirmek İnternet tTorrent üzerinden. . Eğer o Internet üzerinde değil daha bulamazsanız.

İndirmek için:

https://play.google.com/store/apps/d...t.ttorrent.pro

0 yorum:

Yorum Gönder